wacko

Vilken konstig dag det har varit.
Morgonen var helt vanlig, två lektioner.
Sen skulle vi filma in våran film.
Vi gick till en rondell mitt i kungälv, centrum typ.
Där satte vi upp ett tält, vi stod på andra sidan vägen vid rondellen. Hela klassen med 2 kameror, killarna i morgonrockar och några tjejer i pyjamas, andra i festklänningar. 2 hundar fanns på plats också.

Jag, eddie och några andra stod i en "busskö". Vi hade satt upp en skylt med en buss på vid sidan av rondellen, och där stod vi och låtsades som om ingenting.
Några andra "rånade" systembolaget, de kom springades ut därifrån med svarta kläder, rånarluvor och systemkassar med flaskor i. Shait, vad jag skrattade! :D

När vi filmat alla scener, såg det ut som att alla var inne i det lilla pyttetältet, och då kom Annica, som sprungit runt rondellen och gick in i tältet, med två ben ut genom golvet och gick iväg med det. Det såg väldigt, väldigt roligt ut!
Och allt detta höll på medans bilar körde omkring oss. De stirrade, kan jag lova. :)
Josefina var tvungen att uppehålla bilarna en stund för att vi skulle filma in en annan scen, så hon ställde sig mitt i ett övergångsställe och bara stod där, så att det bildades en lång kö. Jag hade aldrig vågat göra så! Hahah. En bil smet förbi henne, med två arga pensionärer i.
När hon väl flyttade på sig var de flesta arga, men i en bild satt det några killar som moonade åt oss, trevligt sattseja! :O

När vi filmat klart, efter ungefär en timme utav många skratt, förvånade blickar från förbipasserande och förfrysna tår, begav vi oss till skolan igen.
Där väntade en samhälllektion bestående av debatterande av dödsstraff. Oj, vad jag är kass på att debattera.

På bussen hem var det en tant som satt och virkade, och på gångbanan cyklade en kille enhjulning.
Mycket ska man se.

Tja, det var min sammanfattning av min torsdag.
Imorgon kommer Nanna och Eddie hit och sover över. Vi behöver det, en myskväll bara vi tre.
Nanna I feel for you, vi finns här. <3 Jag vet inte hur du känner just nu, men nästan. <333

Oj, nu ringde mamma och sa att hon hade kört på ett rådjur :( vad hemskt! :O
Damn, allt händer idag!!!

got to go, see yah.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]