En speciell känsla!

Hola!


Idag har jag jooooooooobbbaaat, väldans segt, när man vill vara hemma med kompisarna och fira!
Kom hem vid halv sex nån gång, då mamma&pappa hade gjort mat - Grillad fläskfilé och sallad...Min favorit!! Me like.
Nu väntar jag på att Nanna, Eddie och Fred ska komma....vet inte alls när de kommer och vad de har tänkt ut. Lite läskigt må jag säga. :)

Imorse gick jag in på banken och skulle fråga om id-kort, och då fick jag säga att jag var arton, för första gången! Kändes stort...... :)
Ska antagligen fixa leg på fredag eller något sånt, måste ta foto först...bleh. De där korten blir så himla fula hela tiden, på mitt pass ser jag ut som en invalid. utan glasögon. wohoooooo.

Fick fina saker imorse, fyra böcker (sommarläsning!!) och massa pengar till datorn....när jag kom hem från jobbet fick jag lite presenter av louise, tre ringar, ett presenkort på hm och ballerina kakor! Passar mig bra ;)

hare!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]