iris

When everything feels like the movies, yeah you bleed just to know you're alive...

Riktigt jäkla tråkig dag idag... pissväder och tvn funkar inte? Ska ringa till Downstairs och se om de har tid för att ta hål i öronen ikväll...hoppas. Meeen hatar att ringa, så drar ut på det så mycket som det går :o heh. jao.

Imorgon äre tyyyydligen klassfest, vet inte vart men okeeeeeeej, roligt. :)

Finns en film jag måste se idag, eller nån annan dag. Hachiko. Verkar urbra och sorglig och sådär.

Ahhhhhhhhhhhhh. Jag har så tråkigt idag! Har ju inte ens en dator att sitta vid...lånar pappas ett snabbt ögonblick nu.......blehhh.





Wohooo, igår frågade Magdalena mig om jag ville följa med till The Studio och studiobilder, helt graaaaaaatis! :D Fett nice. Får gratis sminkning och grejs, det enda som kostar är om man ska köpa någon bild...hihihi. Roligt.



Bild från studion i skolan ;) Är ju pretty van vid att bli fotad i studio, eheeeee. nä skoja bara. men ibland så.....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]