life is good

awesome.

Har precis haft "släktkalas" här, för miiiiiig. Massa god italiensk mat och sånt där =) Väldans trevligt. Sen blir det ju inte värre av att jag fick presenter.... fick tre söta skålar, which I looooved! Och 700 kr :) Sparas till datorn! Me like.

Nuuuuuuuu ska jag precis se ett avsnitt av How I met your mother, som jag spelat in för längesen. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, inget bra på tv och klockan är bara tio :o Ahhhhh jag kommer dö av tråkighet.

Btw. Jag vill ha nya glässes. Nu. Tack.

Näää, måste ner och dricka lite vatten för Lakrisal är ju starkt! :o

tack och bock.



I waaaaaaaaaaaant!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]