nothing last forever

ahhhhhhhh jag har inte bloggat på aslänge! :)

Har precis sagt hejdå till Kristian.... <3
I fredags jobbade jag först två timmar, sen på kvällen kom Kristian hit...myyyyyyyysigt. <3
På kvällen tog vi en promenad, sen åkte vi och köpte glass, och sen senare hyrde vi film, Linas Kvällsbok. Vad är det för film?! Omg. 
På lördagen ville vi hitta på något, så vi körde in till stenungsund för att hitta ett mysigt café, där det inte var för varmt...meeeeen utbudet i std är ju inte jättestort så vi drog in till gbg istället :) Problemet var ju att hitta en parkering. Stan var helt full av folk,(IFK match!!) och det fanns inga parkeringar nånstans....vi körde omkring i allafall en halvtimme - trekvart och letade...sen hittade vi en på avenyn. Därifrån gick vi, till ett mysigt café. :) Seeeen var vi tvungna och köra hemåååt. Käääkade, sen så ville mamma att vi skulle hjälpa henne med förberedelserna inför mitt släktkalas...eh. Haha, sååå vi plockade krusbär och gjorde paj och lalalalala osv.

Sen blev det ica och glass, sen film, När lammen tystnar. Sen sooooooooooova.......^^

Idag kommer massa släktingar hit, så har massa att göra... har ingen lust alls ju.

Wellwell, grym helg! <3




lite random sådär. fint att man ser min skjorta i glaset. Saknar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]