perfecto

ah, grym kväll igår! :)
Eddie,Nanna&Fred kom hit, kollade in kattungarna en stund, sen käkade vi jordgubbar...yummi. Efter det bestämde vi för att åka nånstans, men visste inte vart...så vi satte oss i Freds bild och körde mot obestämd ort! ;)
Det blev torget... svängde in på ica, för att sen åka därifrån till en annan ica, där vi köpte lite chips, och jordnötsbågar. Sen drog vi till det andra ica igen, och köpte dricka.. Efter det körde vi runt lite, pratade och såååå. Älskar er, ni är så grymma och det går inte att ha tråkigt med er! :D

Klockrent citat från igårkväll; "Åh, du har också revben ju.......nice. - Eh, frida det där är nyckelben...och alla har det."
HAHAHA OMG. Naw Eddie, jag menade nyckelben!! Fast det har ju alla men...eh ja. Nyckelben <3

En grym kväll, en grym födelsedag. Ses på lördag igeeeeeeeen, dä blir nice.
Juste, fick fiiiina presenter. Presentkort på att ta hål i öronen!! Så nästa vecka blir det :) Fick peaceörhängen också, grymt söta. <3

idag är jag inte så produktiv. vart och handlat med syster, det enda vettiga jag har gjort idag. Ska måla naglarna om ni ville veta...ehheeee. Imorgon ska jag baka kladdkaka :D Wooooooho.

Jag fick den underbart söta kalendern som jag kollat på, av Linus igår!!!! :D Fettniceee.

hellogoodbye.


wohaaaaa, nanna och jag på min grillkväll förra åreeeeet;





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]