sundai

Ser ni på vm matchen ikväll? Spanien - Holland. I vote for spain!
Men jag ska inte se matchen, faktiskt...så intresserad är jag inte så det blir How I met your mother för mig ikväll  ;)

Idag har jag, m&p och mormor varit på nån slags utflykt! Vi var nere i kyrkesund och checkade in badplatsen, men det blåste för mycket så vi åkte vidare till ett hus där det var nån slags guidad visning om en kvinna som bott på tjörn blablabla typ. Intressant faktiskt, även om det inte låter det.........heh. Sen stack vi och handlade och sen heeeeeeemåt.
Imorgon jobbar jag. Segt. Halv sju till typ tre nångång säkert...alltid mycket på måndagar!

Längtar efter tisdag, då jag ska vara med Hannaaaa ............ ääääälskar att prata med Hanna, hon lyssnar så bra! Har en del att prata om sattseja... Ibland måste man få lätta på allt och bara prata...även om det är svårt.
Sen ska jag på synundersökning, hoppas på att hitta ett par glässes meeeed.

åh, nu kommer pappa med popcorn =D

PUSSHEJ



Kommentarer
Mli

Fina brillor :)

2010-07-11 22:40:36
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
MyzaaN

Tackar :D

kul att höra att du gillar den kram

2010-07-12 08:40:46
URL: http://myzaans.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]