torsday

hellowskiiiiiiii

Väcktes av ett megalångt sms av Eddie, hahaha söööööötis! :) Synd att vi inte kunde gå ut! :/
Sov med öronproppar för Betty brukar jama så sjuuukt mycket på natten, kändes väldigt konstigt! Jaaaaaaaao.
Jag har turkosa tånaglar idag! :) Me like.
Nu håller jag på att göra mig i ordning, mama och jag ska åka och handlaaaa, min morbor och så kommer hit ikväll, för de kunde inte komma på lördag. :) Lite sådär släktkalas grejs för mig... Mys.
Oooooooch imorgon kommer min myskorv och sover här :D I like! <3



men nu roooooooooopar mama på mig!
PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]