A life without love is like a year without summer

Great day.

Imorse fick jag reda på att jag inte behöver jobba imorgon, och det är jag rätt glad för! Nu kan jag ju fira midsommar hela dagen!
La mig och solade nån halvtimme, höll på att somna..

En rolig sak hände idag! Tobias var här och hälsade på! Vi var jättebra kompisar när vi var små, innan han flyttade till Malmö. Det var jättekul att träffa honom, han hade inte varit här på 7 år! Så lång tid! :)

Seeen har jag mest tagit det chill idag, gått runt och myst bara.

Imorgon, klockan 7.00 på morgonen ska hela familjen iväg och plocka jordgubbar! Klockan sju på morgonen! Helt insane. Men de öppnar då, och det är inte mycket jordgubbar nu så det gäller att vara där i tid....ehm. Ja. Det ska bli myyyys. Behöver inte äta så mycket frukost ;)

Sen på kvällen ska jag ner till Låka badplats och träffa lite kompisar! :) Lira lite volleyboll och stufff.....^^




PUSSSSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]