eternity

tjooo :)

Igår var jag, mama och papa på torp och handlade liiiiiiteeeee. Köpte en såndär "värmegrill för människor" som mama kallade den. Eh. En.. eh vafan nu kommer inte jag på namnet heller. En såndär man värmer sig vid utomhus. Jaja. Köpte världens minsta datormus också, den är nästan för liten för min hand. Som är mini. Då är den liten. Men den är såååååååå söt.

:O jag har tappat alla mina muskler kände jag nu...omg. Måste träna denna veckan. Note to self. Fasen.

Var hos Martin igår ocksåååå, treeeeeeeevligt. :) Grattis lukas&martin!

Idag skulle jag egentligen träffa Niclas, men våra bussar går så sjukligt dåligt på söndagar så vi hoppar det och träffar varann när han kommer hem från stockholm istället! ^^

Ska upp och jobba 06.30 imorgon, yaaaaaaaayyy. Nej men det är mysigt.

Men jao, nu ska jag gå en trappa ner och äta rostade mackor.
byeeeeeeeeeee


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]