fältstafetten 2010

usch, sitter här och snorar .... har varit lite halvsjuk hela dagen, pågrund av min allergi...(pollen)

Fälstafett idag, hela skolan är med och tävlar mot varann! Vi, MP08 var utklädda till Vattenkrigare. Med smuts överallt, krigsränder i ansiktet, rufsigt hår och vattenpistoler i händerna begav vi oss mot fästningen!
Det blev ett oändligt vattenkrigande, vatten överallt...och jag hatar att få vatten på mej, kalla mej mes men det är äckligt med vatten på kläderna!
Grenarna gick ju sådär, jag och nanna spelade golf och det gick sådär.. tog ett tag innan vi fick in bollen i ringen...eheh. menmen. vi vann inget heller. tyckte ärligt talat att vattenpistolerna var riktigt jobbigt...
När dagen var slut var jag helt död.... mina fötter gjorde super ont, och hela jag var jättetrött och ville bara lägga mej ner på marken.
Men jag och nanna åkte in till stenungsund och gick på marknaden där ett tag. köpte ett broderat IFK armband :)

Nu försöker jag bara ta det lugnt . precis tagit en pollentablett, väntar på att den ska verka nångång!

hoppas inte datorn stänger av sej nu, det har den gjort typ 3 gånger redan...yay.

heido.


Kommentarer
jessica

Det är stöten :)

2010-06-01 20:02:47
URL: http://jjessicita.blogg.se/
♥Claaaudia ♥

Kul att du är med och lycka till :)

Ska vi följa varandra via bloglovin+

2010-06-04 21:50:19
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]