goodevening

hellööö.

Min familj sitter uppe vid teven och skriker. det är nämligen usa-england på teve. borde egentligen också se det, så vad gör jag här egentligen? Kan man undra.

kände för ett snabbt blogginlägg.......... idag har jag pantat burkar! shait, vad luffigt det låter men vi hade 3 säckar i garaget så jag och papi åkte till willys. Fick faktiskt 140 kr! :D Hähä. Sen har jag inte gjort nåt annat vettigt idag faktiskt... softi!
Imorgon = tråkdag = söndag. uh.
Sen måndag = jobba för första gången! Yaaaay.

Känns väldigt nice att bara jobba halvdagar hela sommaren!

OCH; jag längtar till den 3/7! Nanna har beställt biljetter till mig, henne och eddie till ECLIPSE! NICE! :D Jag är taggad.


heido.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]