I mitten av en Hurricane

Sitter just nu med ett oboyglas och ser på ett avsnitt av Vänner. Har dammsugit och städat här hemma, bytt påslakan i sängen...
Är lite nere just nu, vet inte varför. Det bara blir så vissa dagar, stunder. Det är nog mest för att jag saknar mina två änglar. De som kan få mig på så bra humör. Det är inte bra att vara borta från er såhär länge! Eddie och Nanna, ni är fina.

Lo ligger i min säng och pratar i feletåån, väldigt mysig dag med henne idag.
Älskar bussen ut till björkekärr, buss nummer 17 till Tuve. Den har jag åkt många gånger i min barndom, med mormor. Fina dagar.

Imorgon får vi se vad som händer, var talas om jordgubbsplockning i sibräcka med tydligen är jordgubbarna försenade så det kanske inte finns några att plocka.

Beyond Retro var fint idag. Jag trivdes där. Vi köpte belgiska jordgubbar, som jag gick runt med och såg söt ut ;) Ha-ha!

Undrar när Bettys kattungar kommer. Hoppas jag är hemma då.

Puss.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]