im so sorry

Hej bloggen! Har tyvärr inte haft mycket tid till att blogga... har orsaker som fått bloggen till att lida.
Idag har vi varit och köpt en båt på orust, sådär hastigt och lustigt :) En badbåt, vi kan ha i sommar. Åka in till stenungsund sena sommarkvällar...mysigt.

Nu har jag, mamma och pappa precis suttit nere i solhörnan och grillat..så gott var det. Min sallad var perfekt!
Efter det så grillade vi marshmallows, mamma hade aldrig gjort det! Och pappa vågade inte smaka....haha.
Nu är klockan åtta och jag ska precis sätta mej och kolla på en film som kommer idag, änglagård 2. :) Love it.

Imorgon blir tyvärr en pluggdag, har fotoprov på måndag...usch! mats du är ond.
jaja, förlåt för min dåliga uppdatering, sommaren är inte bloggtid!! Måste ju hinna med att sola lite då och då...;)

hejsvej!

kan ju inte lägga upp bilder på grund av min dåliga dator, så mina inlägg blir mycket tråkigare, förlåt :(

Kommentarer
♥Claaaudia ♥

Kolla om du vann i min blogg!

2010-06-05 20:40:07
URL: http://claaaudias.blogg.se/
MyzaaN

Hejsan :D tackar så mycket :D

det är bubbleroom & bloggerfy :) och det kommer automatiskt när jag skriver vissa ord ;D kram

2010-06-05 21:15:53
URL: http://myzaans.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]