Jag trivs i vimlet

Hellllllllluuuuu :)

Vilken mysig dag!!
Jag och Louise åkte in till stan idag, först tog vi en  sväng på Beyond Retro, där louise köpte ett par gamla jeans hon ska klippa av, och en röd långklänning, jättefin. Sen tog vi en liten tur omkring i stan, jag köpte en fin vit ring med en stor ros på.
Efter det tog vi 17-bussen bort till björkekärr, där mormor bor. Där åt vi mat och jordgubbar! Yummiii.
Sen tog vi bussen hemååååt. Mysdag.

Igår så åkte jag och mamma in till std och shoppade lite, ögondroppar och jag en tshirt och ett par sjukligt snygga skor! 8cm högklackade skor...I like....!
På kvällen var jag inne i stan, me like! Gick runt i stan och fikade ^^

Göteborg två dagar i rad, inget slår gbg!


Nu ska jag byta om, och sen äta lite maaat.





HAHAHAHHAHAHAH fysate vilken underbar bild! Kolla eddie, hans min är OSLAGBAR.
Saknar dig mys. Och Nanna. Sådetså.

Kommentarer
Eddie^^

Hahaha vilken bild, störskön^^

När jag får mina pengar så ska jag shoppa sönder och då ska du med^^ hehe miss you<3

2010-06-23 19:29:01
URL: http://eddieboi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]