lift up the receiver i'll make you a believer

Hej hej!

Har precis ätit frukost. när man har bra frukost hemma tycker jag det är det godaste målet på dagen........och det viktigaste :)

Idag är det en såndär pollendag, sitter och nyser och ögonen kliar och skit. Jag tror att ögondroppar är det värsta jag vet!! Såååå hemskt att droppa något i ögonen...uschi.
Mamma o pappa åkte ut med båten till en liten ö, jag villee inte följa med, nästan kallt ute ju, 20 grader!

Igår kväll tog vi en liten cykeltur ner till hamnen, där vi satt och drack cider och kollade ut över havet....fint men rätt trist efter ett tag ;)

Nu längtar jag övermycket till volbeat konserten! Kommer bli såå grymt! :D

Eddie fyller arton på onsdag, äntligen right? :D Fy vad jag saknar dig och nanna nu! era korvar.



Kommentarer
Eddie^^

Längtar ganska mycket<3

Saknar dig och nanna jättemycket :( inte roligt att vara utan er två, ni betyder allt för mig<3333

2010-06-27 20:32:28
URL: http://eddieboi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]