mammas dator, tack för att du finns.

Har pluggat som en sate till provet imorgon. Och precis när jag har satt på moderskeppets "photoshop grundkurs" (som vi om någon anledning måste kolla på) så öaggar datorn fast, och blue screen kommer upp. TACK!!!
Så är väldigt glad att mammas dator finns just nu.

Pappa är och kollar på en motor till båten vi köpte igår, vi kompromissade så det fick bli en 15hästars. Jag och pappa ville 20, och mamma 10. :) Så soft att glida runt med den i sommar, dra ut på en holme och bada och sola.
Jag älskar att bo på västkusten, from the bottom of my heart.
Juste, har skrivit en del på mitt tal, men bara 2,39 min. Ska vara 5 minuter...bläää.

Jag saknar denna dagen. Liseberg, värme, vänner.


Lille båten dåå, kommer sakna dig i sommar! (vi ska inte lägga i den i sommar...)


I'm living the dream on the westcoast...

nu kände jag en blöt nos på min fot, måste gå och hämta kattmat till de hungriga katterna!
pusshej.

Kommentarer
Åsa

Vad roligt att du vill bli det, det kankse blir din tur nästa vecka! försätt och skriv så ska du se att det löser sig:) //kram åsa

2010-06-06 23:27:56
URL: http://llookk.blogg.se/
MATILDA

tack så mycket fining :D

2010-06-07 11:41:11
URL: http://lbm.blogg.se/
Krille

Riktigt fina bilder alltså. Älskar faaaaaaan havet. :D

2010-06-12 21:43:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]