oldies



skridskoåkning vinter 10'



påskpromenad 10'



frida hoppar -09!



väldigt_seriösa koolingar MP1:or.



en vääldans gammal bild, från min luggtid! Jag gillade den tiden. förutom att den pojke saknades, som var lååångt borta.



en festtaggad frida på fredriks toalett :O hahahahaha. damn vad kort hår jag hade. sommar -09



frida och louise på fridas skolavslutning! jag älskar dig.



sommar -09. vadfan har jag på mig!?!?!??!


haha, alltid kul att kolla på gamla bilder på mig......not.



Kommentarer
Eddie^^

Jättesöt rosa klänning du hade :D Men shit vad tiden har gått fort :O och hur mycket du har förändrats, tror jag också har förändrats en del^^ <3

2010-06-21 19:23:08
URL: http://eddieboi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]