once upon a time....

Hallelåja.
Vet.ni.vad.? Jag kommer tjäna feting cash i sommar allstå! elva tusen om jag räknade rätt , men kommer säkerligen inte jobba varje vecka o så men ändå. tiotusen, damn its greeeat!! förra sommarn vart det... 7000-8000...
Det blir ny dator för pengarna, en sak som är säker allstå, orkar inte en dag till med denna gamlingen... håhåjaja.

Regnade när jag skulle till kickoffen, och sen gick vi ner till sjöstugan i almösund. Regnade som as. såg ut som en dränkt hamster, roligt :( 

Och!!! fick mina solglasögon idag!!! Kornblå med färgsplasch på sidan. Kan ju inte visa bild på denna datorn(suck) så får visa imorgon.. :) Jättefina verkligen!

Men hejsvej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]