Summer of 10'

fysate vad nice!

Jag, linus och papi la precis i den nya motorbåten i havet och provade så att motorn gick som den skulle :) Det gjorde den, den gick hur bra som helst! Körde en lite sväng, fy vad det skvätte, haha! Asnice :D Längtar till sommarn då jag kommer ta mååånga turer i den ut till nån holme och bada och sola :) Går att åka vattenskidor bakom med. Vattenskidor är hur kul som helst! Bara gjort det en gång, men jag ramlade inte ;)

This summer is going to be AWESOME!

Det här är sommar för mig; Havet, segling, västkusten, sol, flytvästar, saltvatten, moppeturer, jobb,  grillning, fina kvällar tillsammans med de bästa, sommarkärlekar!
Har ju tyvärr inte kontakt med min sommarpojke this year, men klarar mig nog rätt bra utan honom ;)





byeski :D


Kommentarer
väldigtanonym

Du, det är redan sommar!

2010-06-14 01:16:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]