sunday bloody sunday

jagdör.
Vaknade av att Linus spelade flöjt inne på sitt rum?! och missförstå mig inte, han är 24år....
Fin bror man har.

Nu har jag precais ätat frukost, och idag är det faktiskt sol!
Men lite synd, pappa klipper gräset så mina ögon kliar ashell idag. Inte roligt. Jäkla gräs!

Så nu tycker jag att denna dagen kan börja... men har ingen plan för idag, faktiskt. Blir väl en vanlig sommarlovsdag, min sista innan jobbet drar igång imorgon!

Okej, nu ska jag gå ner och ta lite ögondroppar. Det behövs.

Ciao, xoxo


En tidig, tjörnrunt-morgon. Louise styr båten, vi skulle iväg och se på starten till Tjörnrunt-seglingen! Den är fin, den här bilden.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]