taggtagg

åhåhåhååh! :D
Taggar för sommarlov imorgon! Så himla underbart!
Ska bara hålla ett damn tal imorgon, sen sen...sommarlov! Men inte så länge...jobb på måndag! ^^

Idag har jag och syster rensat i min closet, nu är den så mycket fräschare...jag har rätt mycket kläder ändå! (men aldrig nåt att ta på mig...)

 Tyckte synd om målarna idag, hänga på en stege i ösregn och skrapa färg..inte kul. De är inte gamla heller! tssstsss.

heido.

jag och min baby som är preggiepregnant! Små kittens om några veckor...weeei.

Kommentarer
Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig :D kram!

2010-06-11 01:59:45
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]