time heels everything

Konstig kväll.
Haft ont i magen typ hela kvällen, fick världens raseriutbrott på linus och sen somnade jag i en timme.
Weird. Känns inte jättebra, faktiskt...

Nu är det Grey's och tårarna är ju inte långt borta...
Nej förresten nu kom linus och snodde teven. thänks bro. ffffffffuuuu.


Jag har äntligen, äntligen insett att tiden läker alla sår. Det räcker inte med nått år. Det ska gå riktigt lång tid, då hjälper det. Så man får tid att smälta och inse.
Men det gör ändå inte så att jag får tillbaks dig. Jag saknar dig.
I början är tiden såret. Sen går det lättare.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]