heyy

åh jäkla dator! har inte kunnat skriva nåt inlägg på cplänge, min dator hänger mig såfort jag försöker lägga in ett inlägg, eller en bild, eller nåt annat...

Idag har min allergi varit som värst!! usch fysate vilken hemsk dag. Mina ögon har kliat, min näsa har kliat...ögonen har runnit, näsan har runnit och jag har nyst osvosv... så jag och mamma åkte till apoteket och köpte massa medicin, så nu är det mycket bättre! :) Mina ögon var hur svullna som helst förut, usch ingen vacker syn! :P

Vill gratta Niclas, som tog studenten igår!! Grattis din korv! :) <3
Nu är det bara ett år kvar för mig! Ett år, inte långt alls ju!! :O blandade känslor.

Idag kommer syster hem, så myyyyysigt. försöker sakta men säkert städa, går sådär faktiskt... alltid något som uppehåller mej... :)

kan inte lägga upp bilder, datorn hänger sig då...

ciaoo


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]