18:34

Det blev en fin dag faktiskt. Först lite sightseeing i stan, majorna och vegagatan, där mormor bodde när hon var liten. Där skulle jag också kunna tänka mig att bo, på vegagatan vid linnéplatsen mitt i stan! :)
Sen så åkte vi till pappas jobb, hämtade några papper, sen åkte vi vidare till mölndal tror jag och kollade på bilen. Vi bestämde oss att vi ska köpa den :) En silvrig toyota, helt ok.

Nu har jag precis ätat maat, ikväll kommer wallander-mastermind så den får man ju inte missa.
Imorgon är det skola igen, får fundera ut dagens outfit senare också. Mitt dagliga problem, vad jag ska ha på mig. Haha!

nej nu ska jag ner i källaren för att rota fram en av mammas skjortor, hare!

puss så läängeee

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]