Dreams

g'day

vaknade precis, klockan är 08:48 :D Börjar ju ett idag...väldigt nice.


Allstå shit jag drömde askonstig dröm inatt... jag,mamma och pappa var på ett bröllop, och jag kände inte ens dem som gifte sig. Så bodde vi i en liten skabbig stuga utanför, och när jag gick in där efter bröllopet så låg det en kille i min säng. Först kunde han inte prata engelska, sen pratade han engelska, och sen kunde han prata svenska, haha! Roligt. Han kom från något annat land med, typ afrika eller nåt. Men vi satt och snackade aslänge, och så blev vi typ kära i varann eller nåt. Hm. Han var söt iallafall.
Och så var jag, och tre andra på nån promenad eller så, och så hade en tjej diabetes, men hennes insulin spruta gick isönder. (så weird!) Så vi tog typ tepåsar och tog vatten på dem och la dem på hennes fötter för att hon skulle få socker i sig? Öh..det är inget socker i te? Aja, helknäppt iallafall.


weeei, det är onsdag idag och då är det bara 3 dagar kvar tills stoooockhooolm :D

Och lite senare till våren, typ i april, början av maj så ska vi förmodligen ta en sista minuten resa till nåt fint land :)
Jag vill antingen åka till London, eller Frankrike eller Italien! ^^
Myyyysiiiigt.

Men nu måste jag gå och platta håret och äta frukost.

over'n'out!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]