här ska det stå något

tonights gonna be a good night!

Liten klassfest kan man kanske kalla det? Myskväll hos hanna med folks från gamla klassen iallafall (:
Drar dit vid sju och sleepar over, demys förstårr duuuu.

Nanna har köat i gbg till tokio hotel konserten hela dagen, kul haha :D De var ju 15 minusgrader imorse, uhuuu jag skulle frysit ihjäl. Det gjorde jag nästan när jag gick till bussen, min panna blev så kall så jag fick ont i huvudet. Inte pleasant, direkt.  Men jag överlevde. Har iallafall flumsat mig igenom en dag med Eddie, han är rolig när han får socker i sig.

Men nu ska jag försöka lista ut vad jag ska ha på mig ikväll, en av mina stora ångester, får panik om jag inte vet vad jag ska ha på mig i tid :o haha! they call me nuts, yääz



såhär såg min midsommar ut, satt i segelbåten hela dagen för det regnade all the time.
Men det är en mysig bild. och ja, det är jag på bilden haha, man ser kanske inte jättebra :)

Kommentarer
Frida Rosqvist

Så ska en riktig man vara, tss .. Haha .. ;) Naow, gud vad mysigt du ser ut att ha det på bilden! (:

2010-03-05 23:50:04
URL: http://sweetybabe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]