I väntan

tjaaaa!
Sitter här med Nanna och väntar på bussen. Vet ni vad! Det är freeeeeeedaaaag! Så himla mysigt.
Och nu är det bara en enda vecka kvar tills jag åker upp till Stockholm ;) Ska bli så nice.

Usch, jag drömde världens värsta dröm inatt, drömde att mamma och pappa var döda. Helt sjukt. Jättehemskt verkligen.

Nanna är bäst. (hon tvingade mig att skriva det)
Har gått med i "I swear that my best friend is NOT normal" -gruppen på facebook. Stämmer rätt bra.

Vad har hänt idag då?
Brandlarm
Mcdonk besök
Salvador Dalí film

våra skoldagar är så lärorika.

Längtar tills ikväll, älskar fredagskvällarna då vi käkar god mat och pratar, sen så börjar solsidan och så kanske vi hyr nån film :)

Och imorgon kommer förhoppningsvis Niclas :) Hihi. Imorse loggade jag in på fb en kort stund, och fredrik var inne :) Så pratade med honom lite, var sjukt längesen. Han hade kommit hem från Laos. Han sa att det var helt galet där. Vet hur galen han är så fattar... hihi. Nu är han back in bkk igen (:

jaja, see you

relativt nytagen, i falkenberg :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]