lalalallalalalalalaa

uhuhu min rygg.
ensam ikväll, pappa är på frölunda match!!! och mamma är på nån kurs.
Jag är såå trött idag verkligen, ska nog käka lite glass snart...hihi.
Har precis sett på topmodel med, cycle 8, visste redan vem som vann men grymt är det. Jaslene vann och hon är såå söt :D Men jaja, ska inte uttråka er so bad nu.
Men nu kommer halv åtta hos mig, det är en 80årig tant som ska bjuda på middag, och hon håller på med Photoshop!! Fatta vilken Hi-tech tant :D Grymt. btw är det i Gbg ikväll.

Nää, nu får jag så ont i ryggen av att sitta såhär så får ta och luta mig tillbaks lite nu, hihi.
pusspuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]