live love laugh

Hejssskiiii


Vad har jag gjort idag.........
Började med idrott som första lektion, vid tio över elva.
Spelade innebandy, som är funnyfunny! Tror jag kommer ha lite träningsvärk imorgon...
Sen vart det matte och där är jag ju sjuukt produktiv. Efteråt vart det elevtid och sen tog jag och nanna bussen heeeem. Väldigt soft. Var helt död på bussen, höll på o somna och nanna var faktiskt tyst, haha. (sorri sötnos)
Dagen bestod mest av smsande, niclas är så rolig att smsa med, haha :P

Har sett på scrubs och top model nu, försöker plugga.. men känner att alla glosor och grammatiken kan jag, så det känns great.
Imorgon blir kul , har en lektion och det är engelskaprov! UUUHH. Segt. 88
Måste ringa massa jobb imorn med. yay.
juste, niclas ville se bilder från min hårdrocks period:

 





okej, kolla här. Ibland vill jag fortfarande vara kvar i den här tiden, lyssna på det hårdaste av rock, gå runt i nitskärp och se arg ut. Men det är inte jag. iallafall inte allt det där. Musiken är jag. Lyssnar fortfarande på manson och annan hårdrock. Men kläderna- nej. Är mer tjejig numer.Men visst, finns fortfarande dagar jag bara vill dra på mig ett par svart jeans, nitskärpet och en svart bandtröja. Men det skulle inte vara jag nu. But the music still lives inside me<3

 

Kommentarer
Du vet vem...

Du vet vems band-tröjan är va?

2010-03-17 16:11:17
Frida Rosqvist

Oh my god, vad söt! :D

2010-03-22 10:45:02
URL: http://sweetybabe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]