Lördag

Hej bloggen!
Jag är uppe och städar, inte allför roligt.
Mamma och pappa stack till Alingsås imorse för att hämta en bil vi köpt.
Teen Mom går på mtv just nu och shait, deras liv är typ förstörda. Usch vad hemskt.
Aja, har massvis att göra idag. Hoppas mamma hämtar mitt paket :D Alltid lika kul :)

Ah, längtar tills måndag då jag bara har matte och efter det drar jag och några kompisar till gymmet i kungälv och solar och tränar :) Det ska bli sjukt kul!

Men nu blev jag hungrig så ska se om vi har något ätbart hemma.

 


hos hanna för en vecka sen :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]