Not okey

Eddie slickade mig på handen, för det slog jag han tio gånger. payback is a bitch.

Har mediekommunikation, nanna snackar med mats och jag har ont i huvudet.

Ikväll är det fredag!! Eller det är det ju redan nu men ändå, fredagskvällar är bäst i test.

Köpte fina grejer igår, en myströja, en klänning och en tshirt.

 + Gratis godis med. Gratis är gott!

När jag väntade på pappa fick jag ett fint mms av Nanna, hon hade tagit kort på Mustangen som stod utanför Coop. Yummi. 

Kommit på att cykla i mörker är en hit!! Jättemysigt faktiskt, bara man har en lampa on tha bike.

yaya, ska väl ut o snacka med flintisen lite snart. me not like.



Mysig bild från the capital!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]