shop til you drop

hej bloggis.


Är hemma nu. Imorse var vi först ute och shoppade lite :) Köpte massa fina saker, visar de imorgon. Fick världens finaste kjol... en ballerinakjol, blåochvit randig med resår i midjan. Jag är kär. Och två skjortor, ett baslinne, och en randig tunika. Och lite smågrejer, foundation, mascara, läppglans med inbyggd spegel och lampa(såg inte det när jag köpte det) och tre nagellack.

Just nu har jag precis duschat, och ska snart krypa ner i sängen. Dubbelmatte imorgon, jippie...
Men på kvällen är det IFK match!! :D Längtar så sjuuukt mycket.

Kan ju sammanfatta helgen med de här orden:
Stockholm är väldigt fint. Jättefint. Men jag skulle aldrig kunna bo där, det är för hektiskt. Mycket folk och trånga gator. Då är göteborg mycket bättre och finare! Men denna helgen har varit uuunderbar, verkligen. Haft så roligt :)

Usch, igår smsade Nanna mig om att en person hade dött framför tåget vid nösnäs i stenungsund :( Och fick precis reda på vem det var...  Hur kan sånt hända? Så hemskt. :( Vila i frid.


puss och puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]