Stockholm

hej!
Vi kom fram till stockholm vid kvart över åtta ungefär.
Nu har vi varit i baren, och jag har laddat ner lite musik. Mamma o pappa ligger i sängen och lyssnar på talbok.
Resan hit var ju inte direkt jättekul, men det kan vi ta en annan dag...
Ska strax sova, imorgon blir det först hotellfrukost, den bästa frukosten i världen!! :D<3
Sen ska jag o pappa köra mamma dit hon ska på föreläsning, sen drar vi ut på stan. Typ till plattan och stureplan. Denice. Sen på kvällen ska vi gå ut och äta (:
Utsikten härifrån är fantastisk, vi ser globen härifrån ^^ Det första jag gjorde när vi kom in på rummet, var att ta upp min kamera och stativet, sätta det i fönstret och tog massa långa slutartid foton :) Hihi, so me.

Men iallafall, ska nog ta och krypa ner i sängen och lyssna på Erik Saade - Manboy <3

Pusspuss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]