summertime

Vi hade det jättemysigt igår. Släckte alla lampor, tände massa stearinljus och satt här uppe och åt.
Sen fuskade vi lite, vi såg på Millenium filmen i mörker. Vad gör en tv när halva sveriges befolkning ändå skiter i att släcka ljusen?
Jag vaknade av att mamma gick omkring här på övervåningen, lite störande då jag ville sova.
Har ställt fram klockan nu, sommartid! Känns väldans bra.
Åt frukost vid tvn, Saltön som jag missade i måndags var på... :)

Idag har jag många planer, men vill inte genomföra nån av dem.. vill bara sitta här och mysa.
Men måste plugga matte, idrott och fota en sak åt mamma. Förresten, några av mina bilder ligger ute på hennes hemsida :D Denice! http://www.teamtreklövern.se :)

Har spelat en massa farmville under helgen, det är väldigt beroendeframkallande! :) Haha, jag är så omogen ibland assåååååå.

hejsvej.

jag saknar stockholm litegrann!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]