tisdag

Haha, allstå min statistik ligger inte på topp just nu, men det är bara för att jag har inte tillgång till någon dator hela tiden. Just nu sitter jag och skriver på mammas helt nya dator, den är jättenice :D Windows 7 är snajsigt.

Imorgon ska jag och nanna gå till torget för att dela ut cvs till olika affärer. Har ringt ett par som sagt att jag ska komma dit och lämna in ansökan.

Inget nytt har hänt, lediga dagar är väldigt händelselösa hos mig. Boring.
Men jag ska snart komma på nya saker att skriva om, då jag får mammas gamla dator. Hihi.

pusspuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]