the leaves will keep on falling

hejsaaaaan!

Kvällen igår var nice, god mat och underhållning. Denna gången var det många med, men jag var faktiskt rätt trött igår, det var lite synd. Sen på kvällen sov jag, lukas och fredrik över. Vi gick och la oss vid halv tre nångång, vi satt och pratade även fast vi bara ville sova. Men det var mysigt. Hannas säng är för övrigt skön.

Blev väckt av volbeats ljuva toner, (läs:hårdrock as hell) mamma och pappa skulle åka till falkenberg för att checka in en ny fin bil till mama. Jag bestämde mig för att hänga med. 1½h tog det dit, väl där var det en jättefin blåmetallic liten toyota yaris. Färgen var fin. Nanna-lik liksom.  Iallafall, på hemvägen svängde vi in på Netto, älskar deras underliga sortiment. Vi köpte isté för 8kr, och körsbärs juice. Yummi. Hur gott som helst. Och apelsiner. Det har jag saknat.
Ikväll blir det god middag och melodifestivalen grejs.

So long.



haha, var jag inte söt när jag var liten...not. tur att man blir snyggare med åren ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]