what yer gonna do 'bout it

Helloows

Hade mina paljettisar i skolan idag, so funky yeah! haha.
Om en timme tar jag bussen in till torget, jag och nanna ska på "tjejkväll" på gina tricot. De har öppet från halv åtta till nio, och det är 20% på hela sortimentet. Liksom, why not ? :)

Måste plugga idrottsteori och matte, men min hjärna vill verkligen inte. Eller ingen del av mig vill faktiskt.
Betty har slutat gnälla nästan, a good sign. maybe there's  small little babykittens in her stomach :D Man kan ju alltid hoppas.
Förresten, jag såg en till Mustang idag!!! En dimblå i jörlanda <3 Den var fin.

Aja, ttyl.


xoxo

Lägger upp en otroligt jättefin bild (som jag förövrigt har som bakgrundsbild)



Robert&Kristen

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]