happyland

hejjjjj!!
Fick ett otroligt grymt bra besked idag.. har fått sommarjobb! Äntliiigen! Det var ju det som var det mest oroväckande i mitt liv, så ordnade det upp sig. Fy vad jag är glad.
Har installerat Picasa 3 i datorn idag, gratis är gott! Det är ett bildredigeringsprogram, som fungerar jättebra! Hade ju inget PS, så var tvungen o ha något och då kom jag på dethär. Fungerar askalas.

Pluggar engelska idag, grammatik prov imorgon...fyyysaaateee. Ska på student imorgon, så jag vet inte om jag missar det .... vet inte om jag tycker det är så bra med tanke på att det är typ 2 veckor kvar på terminen. Och nu ska allt vara klart i en rasande fart! Man hinner inte meeeed...! Grafisk designen slutar på tor, då måste allt vara klart. Crap. Men Ellen sa att det var ok att jag gick i torsdags, skulle ju på arbetsintervju. Men har två saker kvar att lämna in då, hoppas jag hinner.

Jaja, enough spoken 'bout school.


Kolla vad fina collage man kan göra i picasa! Wonderful.




Kommentarer
Anonym

Vart har du fått jobb?? :)

2010-05-25 23:28:45
Frida Rosqvist

Grattis, grattis tjejen! (:

2010-05-30 16:41:49
URL: http://sweetybabe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]