hejskipejski

hellow

sitter här och har precis skickat ett mejl till mig själv med bilder jag ska ha imorgon...ska redigera bilder och sånt till dikter...kuuul.
Höll på att spela cube crash (vilket är ett otroligt beroendeframkallande spel) på facebook, när min dator plötsligt laggade fast. Sen kom den där blue screen upp...damn hatar min dator! Så sitter på mammas nu...vet inte hur länge jag står ut med min antika dator. :(

jaja. Har kommit på att det är ungefär två veckor kvar av terminen. WONDERFUL! :D Helt sjuuuukt, börjar ju trean sen! Hihihihhi.

Men nu ska jag försöka få se på topmodel, ciaociao.

btw. min katt kanske väntar kattungar :DDD


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]