hey soulmate

halluhallu.

Har, efter många om och men packat klart...tror jag. kommer säkert på nåt jag glömt sen.

Dagen började med att jag och nanna tog tåget, och när vi kom till stora höga stod tåget först still i typ 10 min, sen ropade dom ut att det var beläggningar på spåret så de var tvunga att köra i 40km/h!! Ända till kode körde vi i den minifarten, sen speedades det upp. Det vart 20 min försening, så vi missade våran buss och kom väldans sent. Damn you västtrafik.
Mats lektion gick assnabbt, sen var det lunch. Efter det drog vi oss bort mot idrotten. Vi bytte om och skulle ha idrott utomhus. (tack gud/buddha för att det inte regnade)
En liten läskig sak hände när vi skulle gå mot planen vi skulle ha idrott på, vi fick se en gammal man ligga på marken, han var nog medvetslös. En tjej gav han hjärtmassage, HLR. Usch, tror han hade fått hjärtinfarkt/hjärtattack eller nåt sånt. Ambulansen kom i ilande fart... hemskt att se!

Vi hade rugby på idrotten, inte den sport jag äger på direkt! men men.
Sen så hade vi håltimme, då vi åkte bort till godiscity och köpte billigt godis :)
På elevtiden fick jag ett trevligt samtal :D Det var en tjej från ett jobb jag sökt, ska på jobbintervju nästa vecka!! Wish me luck! (lär behöva det..) Hahaha ^^

Sen hade vi bild, och tjugo över fyra tog jag bussen hem...damn vad trött jag var.
Jag tycker inte om att klockan redan är halv tio...måste få med allt och se till att allt är perfekt tills imorgon! jaja, ska sluta prata om all packning och stuff...hehe.


ps. jag såg en svart mustang imorse. fyyyysaaaate vad snygg den var. synd att den körde så långsamt bara, om den hade dragit på lite skulle jag drägglat sönder. :)

ps igen. måste ladda ner låten hey soul sister. har den på hjärnan all the time.

ps igen. jag är glad att jag finally can let go of my feelings. hoppas jag.

heido.

en sån här.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]