im busy busy

tja tja!
Gårdagen var jättekul! :) Grillning, kubbspelande, biljardspelande och musik i hela huset :) Precis som en grillkväll ska vara!
Idag håller jag på att packa till tyskland, usch hatar att packa! Smyger omkring och letar efter kläder,hämtar resväska,  tvättar, skriver till några saker på packningslistan, myser med betty, skriver ett blogginlägg.
Vädret är jättefint, och jag hade hellre lagt mig i solhörnan och solat lite istället för att leta efter kläder. :(
Jaja, hoppas vädret är fint i tyskland iallafall! :)

Hoppas ni förstår att jag inte hinner blogga så mycket idag...

Snart är det nationella i matte också, får ta med mig matteboken! Usch vad stressande. Hemskt.


jaja, see ya later alligator


ungefär såhär kommer nog min resväska se ut... om inte värre. synd att man bara få ha med sig 15 kg..



ser det inte mysigt ut? :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]