let me try to explain

Jag är rätt nöjd med den här dagen.
Hann med en pytteliten shoppingtur i kungälvs stora centrum med Eddie. Men hittade inte det jag sökte, ska ha en ryggsäck till tysklandsresan då vi ska hyra cyklar. Då måste man ha ryggsäck. Men jag vill ju ha en snygg, men det går ju tydligen inte o fixa.

Sprang sen till bussen, som var sen. Käzzzt. Knappt så jag hann med tjörnbussen. whatever, när jag kom hem ringde jag lite jobb, men fick inga direkta svar. Hade spelat in massor av spökprogram inatt, och lite topmodel avsnitt så jag checkade på det undertiden jag käkade. :)

Sen kom mami o papi hem, och tyckte jag kunde följa med till tippen, men jag kunde inte eftersom jag har koopertest imorgon och måste träna lite för det. Tog en springtur , låkapromenaden. Fysate.vilken.kondition.jag.(inte).har. Uhu :( Jag kommer inte klara det imorgon!! Men det var fin havsutsikt vid låka iallafall...

Nu har jag inte tid till o sitta här mer, ska gå och se vad jag ska ha på mig imorgon och packa väskan.

Ciaociao!!

(Nästan bara 1 vecka kvar till tyskland!! och jag har ingen bikini än...damn.)



frida leker arkeolog :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]