mmrs

Feeerlåååt för min kääässa uppdatering..

Idag vart det cooperstest, och jag klarade det! Helt unbelievable då jag blev trött av att knappt springa 10 meter igår...hehe. Blev jätteglad för det , för jag var såå nervös innan :)
Har frysit hela dagen idag, för imorse när jag skulle cykla iväg började det spöregna..och jag hade bara en jättetunn jacka så det regnade igenom den så jag har vart kall hela dagen :( Men efter idrotten stod jag i duschen massa länge.. jag och nanna hittade en liten vattenkran med varmt vatten, och vi stod där och värmde fötterna jättelänge :D
Sen hade vi håltimme, sen bild där vi ritade serier :D Min serie blev om en pegasus med horn i pannan och vingar :D( just det, kom på vad det hette! Enhörning!!) Målade fluffiga moln och regnbågar också, såå mysigt.

Imorgon ska vi käka frukost i skolan, så det då kan jag gå upp lite senare, yay for me ^^

Men nu ska jag gå och göra det jag alltid gör på kvällarna, bestämmer vad jag ska ha på mej imorgon!

ciao
ciaooo


hahahahah! jag hittade en bild från när jag övningskörde för första gången...gjorde det med fredrik..det gick ju som det gick. inte alls. Körde typ 30 m, fick 234567 kärringstopp och sen fick han köra.
Här ser jag rätt uppgiven ut.... :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]