Obeskrivligt

Sitter här i mörkret, med enbart datorns sken till hjälp. (okej, jag släckte skrivbordslampan precis efter jag hade skrivit det där...) Lite svårt att hitta rätt tangenter.

Idag har jag varit så där glad jag kan vara vissa dagar. En speciell känsla, som inte går bort även motgångar och tråkigheter. Jag kan börja le för ingenting. Jag älskar denhär känslan! Anledningen...? I'll keep that to myself...

Tänkte förresten meddela att jag tänker klippa mig igen, kort page. Kort bak i nacken och längre fram. Som jag haft några gånger. Hade det sommaren -08. Man ser kanske inte så jättebra på de här bilderna...men nåtsånt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]