shop til you drop...not

haha..min statistik har verkligen sjunkit sen resan... :(


Idag har det varit varmt!! Mamma kom och väckte mej imorse och frågade om jag skulle följa med till torget..självklart! :)
Kollade på present till min kusin som tar studenten på onsdag..kan inte fatta att det är bara 1 år kvar tills jag gör det!
Sen gick vi klädaffärer..köpte en söt bh på lindex, ett linne och en tshirt/tunika på cubus, ett svart linne och rosleggins på gina tricot. Myyysig dag. Sen åkte vi och handlade, efter det hem och städa och röja iordning. Linus och pappa kommer alldeles snart.
Jag tycker om sommaren. Och linnen. Och brunutansol.

hejhopp

leggins, gina tricot Tshirt , cubus.

linne , cubus.

+ ett linne jag inte hittade på gina tricots sida. :)

Hoppas ni också har haft det lika varmt som mej idag...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]