up and down

Sista avsnittet av andra avenyn, nånsin. Känns ju mindre kul, då jag kollat på det sen det började. 185 avsnitt, inte missat ett enda. Så läggs serien ner!! Kommer sakna det, även om det bara är en tvserie... känns konstigt.

Jaja, har precis bytt påslakan, äääälskar nytvättade påslakan :) Det bästa som finns nästan...livet har sina stunder!

Kul engelskalektion man hade förut då, jag satt i mitten av eddie o nanna. Jag försökte koncentrera mig lite lätt på minitexten vi hade, så började nanna bita mej i armen och sen så slickar(?) eddie mej på armen...trevligt!! fina vänner jag har som biter mig från varsitt håll...yay! Sen bet nanna mej jättehårt igenom jackan. tack sötnos.

känner att jag inte är så produktiv på bloggfronten idag, nu vill jag helst lägga mej i min nybäddade säng och läsa lite harrypotter...

ahjuste, på bussen hem satt jag o nanna o pratade om körkort, bilar och såntdär. Killen bredvid mig måste trott att vi vart mentalt konstiga eller nåt. Vi lät som värsta fordonskillarna. Hihi.
 Men det är vi är, jag och nanna älskar bilar, och eddie älskar mode. En uppochner vänd värld kan man säga.

hare!!

lägger in en liten failbook...i know you love it!! (or atleast I do..)



Natthumor på högklass!!!!!!!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]