I play no one but myself.

Det är nåt fel på min dator!! Den laggar fast, dör, segar sig, osv osv. Fysate vad jag inte tycker om den :( Och på mammas är inte flash player installerat.. dåligt.

Idag har jag iallafall gått barfota i gräset, varit och köpt blommor och jordgubbar med m&p, som de har planterat. :)
Så har jag gjort en megafin fruktsallad, med äpple, päron, clementin, grape, vindruvor och melon! Så gott med vaniljyoghurt, kokos och nötter till. Satt ute på altan och åt.
Nu är grillen igång, och som igår äter vi utomhus. I loove. Haha, känns som att jag bara skriver när jag äter och vad jag äter nu förtiden! Men jag älskar mat så! :)

Vad har mer hänt idag? Jag fick ett litet utbrott på tvn förut, för den vill inte fungera..står bara och säger att den håller på att starta..men visst, tar du 3 timmar på dej att starta eller?

Kollade igenom mina grupper på facebook förut, och la märke till att jag är med i en grym grupp som heter Take me as I am or watch me as I go. Så grymt! jag orkar inte spela nån jag inte är, hålla på att låtsas är inte min grej. jag vill bara att folk ska ta mej som jag är, och inte försöka ändra på mig. Annars är det ju inte jag, om jag ändrar på mig för personers skull. Om inte folk kan låta mig vara mig själv, vad är det för mening då?
Värt att tänka på . :)

Nu ska jag bära ut tallrikar till grillen, ciao!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]