happiness

Har precaisly gjort en sallad till middagen, grym musik strömmar ut ur högtalarna och jag och pappa sjunger med i Johnny cashs "The folsom prison blues", vilken vi älskar båda två.
Middag förresten, är ett av mina favoritord. Jag har några såna. Allstå det är själva ordet jag tycker om att uttala. Behöver inte vara själva ordet som betyder nåt.
Middag och parkbänk är två exempel. Det tredje har jag glömt :(

Nu öppnade pappa dörren till altanen, det luktar grill. Vi ska grilla kyckling ikväll. Så gott...





I love salad :)



en glad frida :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]