watch out

Ibland finns det människor som lyser upp ens liv, även när det är jobbigt och tufft. Jag har förmågan att se det positiva i allting. Jag kan inte gå runt och vara ledsen/sur/arg hela tiden, jag måste le ibland! Så när man tänker på just de där personerna, fylls man av glädje... det är tur att såna människor finns.

Sitter och funderar på att söka en bloggtjänst på kolmården. Funderar om jag verkligen vill bo där i fyra veckor, helt själv. Klarar jag det? Visst, jag älskar djur och att blogga men jag har aldrig bott själv! Känns lite främmande.

Jag längtar till på onsdag. Time for klosterbesök och cykelturer.
Jag längtar tills om två veckor. För att se om mina förhoppningar går som jag vill.


puss

btw! IFK vann över råttorna igår! 4-0 , tack <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]